18 December 2012

Big Bad Wolf

assalamualaikum semua,

wohoo yesterday I went to Big Bad Wolf at The Mines okay.yess finally my wish come true.oh yeah,oh yeah

at first,I seriously don't know about this event eventhough The Mines is near to my house.*tiada kena mengena punnn.I know about this event when my schoolmate told me about this at twitter.I was like,"seriously,I wanna go there so much".

I heard news that all book that sell at there is about RM8-RM12! wow,it doesn't make sense since most of the book at the BBW are in english.ya know,if you buy it at MPH,it cost RM20-RM30.quiet expensive right?

sementera duit tgh pokai ni,baik pegi sana kan? at least dapatlah beli 5-6 buku ke.after that,I told my mother,

Me:Ummi jom ah pegi big bad wolf.buku kat sana murah.
Ummi:event tu smpi bile?.
Me:7 smpi 23.
Ummi:alarr lame lagi 

dipendekkan cerita,Tuhan telah memberi peluang kpd kami sekeluarga utk membeli-belah semalam.*ayat mcm kesian doo.

kite org keluar rumah pukul 12 mcm tu.lpstu makan subway.takde gambar okay.ingat rajin nak ambek gambar org makan? lpstu solat.bermulalah perjlnn kami pegi ke MIECC.


otw nak pegi sana tetibe jumpe banner besar ni.akibat cahaya matahari di ptg hari,maka nmpk situ jelah

lpstukan tgh on the way nak pegi MIECC,tetibe ternmpk satu benda ini.take a look people,


terkejut tak?

sedih tak sedih kann sebab hari sabtu tu Nu'est dtg Mines.sedih gile okay sbb Nu'est buat concert dkt dgn rumah aku.tapi bile pikir balik bukannye aku minat Nu'est sgt pun.minat Minhyun dgn JR je.kalau aku dtg,dah lame aku culik Minhyun dgn JR bawak balik rumah.hmmm

jadi kite tinggalkan cerita korea korea ni.die org pun dah balik korea dah.tgk ar nanti kalau aku pegi korea,dgn suju suju skali aku bawak balik rumah.haha

wuyyo wuyyo mcm kereta batman dah :O

entrance



keadaan di dalam

bile masuk dlm tu,aku ternganga tak terkata.*ceh tipu je.ya know,byk gile kot buku kat dlm tu.aku pun terpinga-pinga jugak.dah mcm org sesat dah.I mean,mana aku nak carik novel sophie kinsella? harry potter?.*lol jual lagi ke buku tu? lpstu aku pun carik dkt bahagian 'Fiction' dgn 'Young Adult'.nasib jumpe kan.

ayah aku semangat je beli buku resepi



tgklah buku yg kite org beli.banyak okay.sorg beli 4-5 buku.a for me,aku beli 3 buku je.bukan ape,takut tak terbace.lagi pun,tahun dpn aku naik f4.biology pun tak terbace,tergedik pulak nak bace novel kan.aku pun belum confirm lagi dpt MRSM ke tak.

some advice: bagi pencinta buku di luar sana,anda jgn risau.kalau korg beli buku byk sgt,carik je kotak.ok aku pun tak tahu mcm mane nak carik kotak sbb mak aku yg ambek.ya know,aku tgk org kat sana,sorg beli buku satu kotak tu penuh.LIKE SAPE YG TAK NAK LEPASKAN PELUANG.BUKU HARGA RM8 KOT.BUKAN SENANG NAK CARIK.KAT LUAR JUAL RM20-RM30.that's why people buy a lot of books.you know what I mean -.-'

only tumblr people know this.haha

lepas dah habis bayar,tetibe ternmpk pulak gerai jual button badges.ya know button badges die cool okay.


yg ni aku punye.FOREVER LOVE BATMAN.oh yeah oh yeah

SEXY FREE & SINGLE I'M READY TO BINGO.lol mcm lagu Suju dah


hish blur lar pulak -.-'

The Promise Of Rain:this book is about,errr I forget it.dkt belakang buku tu die tulis,'My mother died at the same day as Marilyn Monrae,August 4th 1962'.I bought this book becoz the story can be so mystery.yeah I like that

Marilyn Moon:'Marilyn Moon is an orphan with mind-blowing hyptonic powers.she can make anyone do anything she wants them to do'.hebat kan budak ni?

Mr. Monster:'My name is John Cleaver.I'm sixteen.I'm a mortician.I'm a sociopath.but i'm not a serial killer.yet.it's been almost five month since i first killed someone'.bile aku nmpk ayat it's been almost five month since i first killed someone ,I was like,"wuyyo die bunuh org.okay I must buy this book lol".


lastly this book.book about cat.act,I'm not the one who bought this book.my father bought this book and he gave it to me since my ambition is to be a veterinar.I mean how come ayah can think to bought this kind of book? yelah bile aku pegi sana,mindset aku ni nak beli novel english.any novel english that mystery and interesting.i never thought to buy book about cats.so yeah i'm gonna read it

that's all from me.for those yg tak pergi lagi,korg ade mase lagi until this sunday.oh yeah ohyeah.bye

wassalam

No comments:

Post a Comment